Fotografie z oprav elektroinstalace 851.032

    Elektroinstalace, to byla věc, která nás nejvíce odrazovala od koupě vozu. Proč? Protože v podstatě nebyla... Za měď se dnes dává ve sběrnách hodně peněz, a tak toho dubničtí sběrači náležitě využili. V elektrorozvaděči chybělo snad vše, kromě pár svazků drátů. Nejvíc bolely hlavní silové kabely na 110 V, uřezané těsně u dna rozvaděče. Všechny tyto kabely bylo nutné koupit nové. Ze svorkovnice jsme odstranili všechny kabely, které byly volné. Dále jsme zapsali počet drátů na jednotlivých pozicích svorkovnice. Po natažení nových kabelů a prozvonění zkoušečkou následovalo napojení. Poté již zbývaly ty jednodušší operace jako vysvazkování drátků, aby byly v rozvaděči pěkně uhledně a přehledně a také ošetření míst, kde by se kabely mohly prodřít o různé hrany apod. Po revizi UTZ-E již nezbylo nic jiného, než si udělat další vytouženou fajfku na seznamu věcí, které bylo potřeba udělat pro to, aby se mašina dostala zpět do provozu.




Tak tohle jsme si koupili?

Paseka...

Ucvakané dráty musí pryč...

...a že jich je hromada

Pečlivě zapsat všechny pozice

Napojení hlavního přívodu od baterií

Hlavní přívod k odpojovači

Od odpojovače k dynamostartéru

Napojování kabelů

Napojování kabelů

Svorkovnice dynamostartéru

Kabely dynamostartéru

Kompresor 3 DSK 75

Skříň plná drátků...

Joo, to je už jiná

Začínáme protahovat

Kabely připravené k protažení

Protaženo! Povedlo se!

16+45+19 kablíků...

Svedeno tam kam patří...

zpět

homepage

21. 10. 2007